ავტორი: Lasha Manchester   8-12-2011, 19:10   ნანახია: 1300 [ 108 ]
  
ახალი მიზნები!


"მანჩესტერ იუნაიტედი" უეფას ჩემპიონთა ლიგას დაემშვიდობა. გუნდი, რომლისგანაც ამ სეზეონში ძალიან ბევრს ელოდნენ აბსოლუტურად უამბიციო და უთავმოყვარეო გუნდი აღმოჩნდა. "იუნაიტედი" ახალგაზრდები, რომელთა მოტივაციის შესახებ ძალიან ბევრი იწერებოდა სინამდვილეში მხოლოდ გამოუცდელი ბიჭების ბრბო აღმოჩნდა, საბოლოო ჯამში ის რაც "იუნაიტედის" თავს მოხდა აბსოლუტურად დამსახურებულია ამ გუნდისთვის, რომელსაც მთელი ამ სეზონის განმავლობაში არც ერთ თამაშში არ გამოუჩენია ის ბრძოლისუნარიანობა რასაც ამ გუნდისგან შევეჩვიეთ. შეიძლება მხოლოდ ერთი შეხვედრის გახსენება "ნიუკასლ იუნაიტედის" წინააღმდეგ, სადაც გუნდმა მაინც ვერ მოიგო, სხვა ყველა შეხვედრაში "იუნაიტედის" გამოცდილ თუ ახალგაზრდა ფეხბურთელებს არანაირი მოტივაცია არ გააჩნდათ, რთულია ამ შემთხვევაში გუნდის მთავარ მწვრთნელ სერ ალექს ფერგიუსონზე საუბარი, ფერგიუსონს უფრო რთული დროებიც ჰქონია, ბოლოს და ბოლოს ბოლოს როდესაც გუნდი ჯგუფში ჩარჩა მაშინ უეფას თასზეც ვერ გადავიდა და ჯგუფში მეოთხე ადგილი დაიკავა, ამჯერად კი მესამე ადგილით "ალისფერი ეშმაკუნები" ევროპის ლიგაზე გადავიდნენ და როგორც უკვე აქედან აცხადებენ მხოლოდ და მხოლოდ ამ ტურნირის მოგება თუ დააკმაყოფილებთ. კიდევ უფრო ემოციურად საუბრობდნენ დღეს გუნდის სხვა ფეხბურთელები და მთავარი მწვრთნელი, გასაგებია, რომ "იუნაიტედი" კრიზისშია, თუმცა შესაძლოა სწორედ ეს დაცემა გამოდგეს გადამწყვეტი მანჩესტერელებისთვის და აღმავლობის ახალი პერიოდიც დაიწყოს, ეს უკვე მომდევნო შეხვედრიდან გამოჩნდება, სადაც გუნდი შინ "ოლდ ტრაფორდზე" თავისი გულშემატკივრების წინაშე "ვულვზს" მიიღებს.

ჯერ კიდევ "სიტისთან" 1:6-ს წაგების შემდეგ ყველა ელოდა, რომ ეს გუნდი გარდაიქმნებოდა და ყველას და ყველაფერს გაანადგურებდა რაც წინ დაუდგებოდა, მაგრამ იყვნენ ისეთებიც, რომლებიც აღნიშნავდნენ, რომ ასეთი ფსიქოლოგიური დარტყმის გადატანა, მითუმეტეს ისეთ ახალგაზრდულ გუნდს, როგორიც დღევანდელი "მანჩესტერ იუნაიტედი" იყო ძალიან გაუჭირდებოდა, საბოლოოდ ასეც მოხდა. ახლა საკითხავი უკვე სხვაა - ამჯერად თუ მაინც შეძლებენ "იუნაიტედის" ფეხბურთელები იმ ტრაგედიის დავიწყებას რასაც ჩემპიონთა ლიგიდან გამოთიშვა ჰქვია? ალბათ დროა რომ მათ ეს მოახერხონ. რეალურად გუნდის პრობლემა ფეხბურთელების თავშია, ის, რომ სერ ალექსი გუნდს განაწყობს ეს მარტივი მისახვედრია, ისიც მარტივი მისახვედრია, რომ ტრამვირებული ფეხბურთელების შეცვლას სხვა მოთამაშეები მოახერხებენ, ვინ ჰყავს ტრამვირებული დღეს გუნდს? ნემანია ვიდიჩი, რომელიც მღატალია გუნდის კაპიტანია, თუმცა ცენტრში მისი ადგილის დაკავება ფილ ჯონსს არ უნდა გაუჭირდეს, არიან სხვა ფეხბურთელებიც - კრის სმოლინგი და ჯონათან ევანსი, განა რომელიმე მათგანი ცუდი ფეხბურთელია? თუმცა ყველა მათგანი ახალგაზრდაა და შესაბამისად მოუწევთ იმის დამტკიცება რომ პირველ რიგში ფსიქოლოგიურად ისინი მზად არიან "მანჩესტერ იუნაიტედში" სათამაშოდ, ტრამვირებულნი არიან ოლივეირა ანდერსონი და ტომაშ კლევერლი, მათი ადგილის დაკავება მაიკლ ქერიკს და დარენ ფლეტჩერს მოუწევთ, წესით მათ ეს უნდა მოახერხონ, რაც შეეხება ხავიერ ერნანდესს გუნდში არის უეინ რუნი, დანი ველბეკი, დიმიტარ ბერბატოვი, მართალია ისიც ტრამვირებულია თუმცა როგორც ბულგარელი ისე ძმები და სილვები შემდეგი მატჩისთვის ფეხზე უნდა დადგნენ.

რეალურად გუნდმა ამ სეზონში ძალიან ბევრი რამ დაკარგა - 1:6-ის წაგების შემდეგ ხალხის პატივისცემა, თასზე "კრისტალ პალასთან" მარცხის შემდეგ ლიგის თასს გამოემშვიდობა, ხოლო "ბაზელთან" 1:2-ის წაგების შემდეგ უკვე ჩემპიონთა ლიგიდანაც გამოვარდა, კიდევ რა დარჩა ამ გუნდს დასაკარგი? არც არაფერი. ახლა ამ გუნდს მხოლოდ იმისთვის მოუწევთ ბრძოლა რისი მოპოვებაც ჯერ კიდევ შეუძლიათ - ინგლისის ასოციაციის თასის, პრემიერლიგის და ევროპის ლიგის. წარმოვიდგინოთ, რომ გუნდი დარჩენილ სმაივე ტურნირს იგებს, ეს კიდევ ერთი დასტური იქნება იმის, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედის" გატეხვა უბრალოდ შეუძლებელია, ხოლო თუ გუნდმა ვერც ერთი მათGანი ვერ მოიგო ნათლად გამოჩნდება, რომ ამ გუნდში სერიოზული ცვლილებებია საჭირო, შესაძლოა იმის დროც მოვიდა, რომ გუნდიდან წავიდეს სერ ალექს ფერგიუსონი, მაგრამ საქმე იმაშია, რომ პრობლემა უფრო გუნდის ფეხბურთელებში ჩანს ვიდრე მწვრთნელში, არ ვამბობთ რომ გუნდს შემადგენლობის მხრივ აქვს პრობლემები, მაგრამ თითქოს აქ ისეთი ფეხბურთელები და ახალგაზრდები შეიკრიბნენ, რომლებიც ვერ ახერხებენ მარცხის გადატანას და ფსიქოლოგიურად აშკარად უჭირთ, სავარაუდოთ ლიგიდან გამოვარდნა ის მთავარი ფაქტორი უნდა გამოდგეს რის გამოც გუნდი უნდა ათამაშდეს, ყოველ შემთხვევაში თუ თავად ფეხბურთელების განცხადებებს დავაკვირდებით, რომელსაც ამ სტატიის ბოლოს გთავაზობთ მიხვდებით, რომ შესაძლოა ახლა მოხდეს ის რაც აქამდ ეუნდა მომხდარიყო და დარჩენილ შეხვედრებში მაქსიმალურად მოტივირებული "იუნაიტედი" ვიხილოთ.

გამოსავალიც დავინახეთ - ანუ პირველ რიგში ფეხბურთელებმა რამენაირად უნდა მოახერხონ და რაც მოხდა დაივიწყონ, შემდეგი შეხვედრა გუნდს "ვულვზთან" აქვს სახლში. სხვათაშორის გონზე მოსვლა არამარტო გუნდს არამედ ფანებსაც ჭირდებათ, ამ სეზონში იყო შემთხვევები როდესაც "ოლდ ტრაფორდი" ნაადრევად იცლებოდა, თუნდაც "სიტისთან" 1:6-ის წაგების შემდეგ, იგივე ლიგაზე და ზოგადად სწორედ ლიგაზე შინ სუსტად ჩატარებული შეხვედრები გამოდგა იმის მიზეზი, რომ "იუნაიტედი" ჯგუფში ჩარჩა, სამი მატჩი და მხოლოდ ერთი მოგება, "ოცელულთან", "ბენფიკასთან" ფრე და "ბაზელთან" ფრე, ამას დაემატა სტუმრად ვერ მოგება პორტუგალიაში, "ოცელულთან" გამარჯვება და "ბაზელთან" მარცხი როდესაც გუნდს ფრეც აწყობდა, საბოლოოდ ის, რომ "იუნაიტედი" ლიგიდან გავარდა აბსოლუტურად ლოგიკური იყო, აბსოლუტურად ლოგიკურად ვერ გახდება გუნდი ჩემპიონი თუ მათ ისეთივე თამაში გააგრძელეს როგორც აქამდე თამაშობდნენ, ასე ზედმეტად თვადაჯერებული, გაცილებით დაბალ ტემპში და არაანირი ემოციებით, არადა "იუნაიტედი" სწორედ ასეთი ემოციური ფეხბურთის თამაშის გამო იმსახურებდა მილიონობით ადამიანის ყურადღებას, რასაკვირველია ყველაფერი ჯერაც არაა დაკარგული და მეტიც, შეიძლება ითქვას, რომ ბრძოლა მხოლოდ ახლა იწყება, თუმცა მნიშვნელოვანია იმის დანახვა უკვე მომავალი შეხვედრიდან, მიხვდნენ თუ არა თავიანთ შეცდომებს ფერგის ბიჭები და შეძლებენ თუ არა ბოლოს და ბოლოს იმ თამაშის ჩვენებას რასაც გუნდი "სიტისთან" 1:6 განადგურებამდე აჩვენებდა.

სერ ალექს ფერგიუსონი ცვლილებებს ალბათ შემადგენლობაშიც გააკეთებს, ჩანს, რომ გუნდს რაღაც არ გამოსდის, იყო "ნიუკასლთან" მატჩი სადაც გუნდი მთელი ძალებით უტევდა და მაინც ვერ გაიტანა, თუნდაც გუშინდელი მატჩი "ბაზელის" წინააღმდეგ უკანაკსნელ წუთებზე გუნდი მთელი ძალით ეკვეთა მეტოქის კარს, თუმცა ისე მოხდა რომ ეს უკვე ძალიან გვიანი იყო, პირველ რიგში რაც "იუნაიტედს" მოუწევს რომ დაიბრუნოს, ეს ჩვეული შედეგიანობა და ცივსისხლიანი თამაშია, თუ გადავხედავთ გუნდის სტატისტიკას დავინახავთ, რომ ბოლო ოთხ შეხვერდაში გუნდმა მხოლოდ ოთხი გოლი გაიტანა და ზოგადად თითო შეხვედრაში მხოლოდ ერთი გოლის გატანას ახერხებს, ამ ოთხ შეხვედრაში მან მხოლოდ ერთი მოიგო ერთი ფრე ითამაშა და ორჯერაც წააგო, ანუ სერ ალექს ფერგიუსონის გუნდს მოუწევს გაცილებით შედეგიანი თამაში შეტევაში რათა წარმატებას მიაღწიოს, ბოლოს გუნდმა ორი გოლი ლიგაზე გაიტანა "ბენფიკას" კარში როდესაც 2:2 ითამაშა, პრემიერლიგაში კი სულაც ბოლოჯერ ორი გოლი პირველ ოქტომბერს შეაგდო "ნორვიჩის" წინააღმდეგ "ოლდ ტრაფორდზე", როდესაც 2:0 მოიგო, მას შემდეგ გუნდი პრემიელრიგაში ერთ გოლზე მეტს ვერ იტანს შეხვედრაში, უახლოეს ტურში თუ მათ "ვულვზის" დამარცხება სურთ ალბათ მოუწევთ მინიმუმ ორი გოლის გატანაზე ფიქრი, არადა ჯანმრთელად არიან ეშლი იანგი, ლუიშ ნანი, უეინ რუნი, გამოჯანმრთელდება დიმიტარ ბერბატოვიც, ასე რომ შემდეგი, ერთი შეხედვით რიგითი მატჩი პრემიერლიგისა ძალიან ბევრ რამეს გაარკვევს, სტატიის ბოლოს კი როგორც დაგპირდით გუნდის მთავარი მწვრთნელისა და ფეხბურთელების განცხადებები გუშინდელი მარცხის შემდეგ":


"ახლა ჩვენ ევროპის ლიგაზე გადავედით და ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ რათა ეს ტურნირი მოვიგოთ, ზოგადად ყველა დარჩენილ ტურნირში უნდა გავიმარჯვოთ, ჩვენ ის მივიღეთ რაც დავიმსახურეთ, ბიჭებს უჭირთ ამის დაჯერება, თუმცა ეს რეალობაა, დღევანდელი რელობა და სხვა არაფერი დაგვრჩენია გარდა იმისა, რომ ამ რეალობად შევეგუოთ, ჩემპიონთა ლიგის საღამოებს ყოველთვის განსაკუთრებულად ველოდით, თუმცა ამ სეზონში მოგვიწევს ამ ყველაფრის დავიწყება, ამის მიუხედავად ჩვენი მიზანი ყველა იმ ტურნირის მოგებაა რომელსაც შემოვრჩით" - რიო ფერდინანდი.

"დღევანდელი დღე ყველასთვის რთულად გადასატანია - ფეხბურთელებისთვის, მწვრთნელებისთვის და განსაკუთრებით ფანებისთვის. ამის მიუხედავად არ უნდა ვიფიქროთ რომ ეს სეზონი ჩაგდებულია, ჯერ კიდევ დაგვრჩა საბრძოლი და მთელი ჩვენი გულით უნდა ვიბრძოლოთ დარჩენილ თითოეულ შეხვედრაში, "მანჩესტერ იუნაიტედის" გულშემატკივრები იმაზე გაცილებით მეტს იმსახურებენ ვიდრე უეფას ჩემპიონთა თასიდან გამოვარდნაა". - პატრის ევრა

"ეს დიდი მარცხია, რადგან მსოფლიოში ყველაზე პრეტიჟული ტურნირიდან გამოვვარდით, მე არასდროს ვყოფილვარ ევროპის ლიგაზე ჩემს გუნდთან ერთად, ეს ნიშნავს რომ ახლა ყოველ ხუთშაბათსა და კვირას მოგვიწევს თამაში, თუმცა ეს დავიმსახურეთ, ეს ერთგვარი საზღაურია იმისთვის რაც ჩვენ გავაკეთეთ, იმედგაცურებას უნდა შეეგუო და ზოგჯერ სწორედ ეს იმედგაცრუებაა მოტივაციის საწყისი". - სერ ალექს ფერგიუსონი



წყარო: "The ManchesterEveningNews"

ავტორი: dachester_united_10   (8 დეკემბერი 2011 19:16)
#1

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 42

რეგ.დრო: 14.02.2011

საღოლ ავტორ

პროსტა ესეთი თამაშით რა უნდა ვქნათ? მარა მე ისევ ფერგის იმედი მრჩება ეგ თუ გვიშველის ესეთ დროს









ავტორი: W.rooney1   (8 დეკემბერი 2011 19:18)
#2

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 15

კომენტარები: 410

რეგ.დრო: 13.01.2011

dachester_united_10,
ფერგის ბრალია წაგების 98% ი და კიდე მაგისი გჯერა ?! მე იმისი მჯერა რო სანამ ფერგი არ წავა მანჩესტერს არ ეშველება იმიტო რო ფეხბურთელები არ გვყავს









ავტორი: indexa   (8 დეკემბერი 2011 19:23)
#3

ჯგუფი: User

სიახლეები: 1

კომენტარები: 270

რეგ.დრო: 28.01.2010

W.rooney1 მასე ბაზარი არ შეიძლება ფერგი რო არ ყოფილიყო მანჩესტერი არავის ეცოდინებოდა და ყველაფერი ხდება ახლა არ გაგვიმართლა მანჩესტერი ახლა პოწერ ლიგაშიც რო გადავარდეს მაინც არავინ დაივიწტებს და ფერგის წასვლაზე ნუ ილაპარაკებ









ავტორი: RazMa.   (8 დეკემბერი 2011 19:24)
#4

ჯგუფი: Staff

სიახლეები: 112

კომენტარები: 1313

რეგ.დრო: 8.01.2011

რა ფერგი უნდა წავიდეს, ან რომელი ფეხბურთელი წავა ძაან მაინტერესებს. 2005-06 წლის სეზონში უარესი მოხდა და თუ არ იცით ნუ ლაპარაკობთ ტყვილა... საერთოდ მეოთხე ადგილზე გავედით მარა რომელი ფეხბურთელი წავიდა აბა მითხარით? პირიქით გუნდს მოტივაცია მოემატა და 2007-08ში თასიც აიღო, პრემიერ ლიგას თავი რო გავანებოთ... ამიტომ სანამ დაწერთ რამეს კარგად გაიაზრეთ და ისე დაწერეთ...









ავტორი: Lasha Manchester   (8 დეკემბერი 2011 19:26)
#5

ჯგუფი: Administrator

სიახლეები: 815

კომენტარები: 6622

რეგ.დრო: 19.12.2009

ნამდვილად არაა ახლა დრო გლოვის ისედაც ძალიან ბევრი დავკარგეთ ამ სეზონში და დროა შემდეგ მატჩზე ვიფიქროთ!!! წარსულის გახსენების დრო აღარაა რაც მოხდა მოხდა და მორჩა, ახლა მთავარია ფეხბურთელები აზრზე მოვიდნენ, ფერგი აბსოლუტურად არაფერ შუაშია!









ავტორი: love united   (8 დეკემბერი 2011 19:30)
#6

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 52

კომენტარები: 6293

რეგ.დრო: 19.03.2010

საღოლ ლაშა...რას წარმოვიდგენდი მანჩეს ფანებს(თუ ფანები ქვიათ) ფერგის წასვლა თუ მოუნდებოდათ...მოკლედ ბაბუ ისევ ევროპა ლიგას მიაწექი თორემ ისეთი პრი უჩანს EPL-ის მომგებები არ ვართ ჩვენ...









ავტორი: CHICHARITO 14   (8 დეკემბერი 2011 19:34)
#7

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 2075

რეგ.დრო: 18.06.2010

უკვე მეორე უდიდესი ტრავმა და დარტყმა გუნდს ერთ სესონში! ფერგის ბრალიც არის რათქმაუნდა თავის წილი პასუხისმგებლობა. აბა ეგრე სად არის ძამია!?? არავის არ ყიდულობს მაღალი კლასის ფეხბურთელს და პარკი ფლეტჩერი და კერიკი რომ იდგება ნახევარდაცვაში არაფერი არ უნდა გაგიკვირდეს.









ავტორი: gio-devil   (8 დეკემბერი 2011 19:42)
#8

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 725

რეგ.დრო: 9.05.2011

აქმდე ვერ მოდიოდა ვერავინ აზრზე და ახლა ამდელა იმედგაცრუების შემდეგ წავა ყველაფერი კარგად? რაგაც ძალიან ეჭვი მეპარება და იმედია რომ ვცედბი კიდევაც, იმედია









ავტორი: ciskara   (8 დეკემბერი 2011 19:43)
#9

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 119

რეგ.დრო: 12.01.2010

არავის წასვლაზე არ ვილაპარაკებ, მაგრამ თუ გუშინდელ შეხვედრაში ვინმე ნახავს რომ გუნდმა ერთხელ მაინც შეუტია ცენტრიდან ვიტყვი რომ არ გაგვიმართლა, კარგი რა არ გამოდის ხო ხედავ ეს ფლანგზე თამაში იმის რესურსი როგორ არ უნდა გქონდეს ცენტრში თამაში გადააწყო, ან რა უბედურებაა ერთი თავდამსხმელით თამაში ვინღა თამაშობს მასე, ან 60 წუთის მერე შეცვლები, არვიცი ძმაო მე მიმაჩნია ფერგიმ ცოტა სიახლე უნდა შემოიტანოს თორე დაძველდა მაგის ტაკტიკა









ავტორი: Red Devil   (8 დეკემბერი 2011 19:47)
#10

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 83

კომენტარები: 1185

რეგ.დრო: 30.12.2009

მე ლიჩნად მაგრად მაინტერესებს მანჩე უეფაზეე...ძალიან საინტერესო იქნება









ავტორი: Love MaN UTD   (8 დეკემბერი 2011 19:51)
#11

ჯგუფი: User

სიახლეები: 1

კომენტარები: 109

რეგ.დრო: 23.04.2010

როგორი დაუნახავი უნდა იყო,ფერგიზე რო თქვა "უნდა წავიდესწო" და კიდე ამ ფეხბურთელებს ნუ შესციცინებთ რა თვალებში,ეს გვინდა,ის გვინდა. მუღამი მაგას აქვს,ასეთი ფეხბურთელებით რო მოიგებ და მაგიტო მიყვარს ეს გუნდა, ძვირად ღირებულ ფეხბურთელებს თუ გინდა ბალეშჩიკობდა აგერაა სიტი და აგერაა რეალ










ავტორი: RED DEVILS   (8 დეკემბერი 2011 19:52)
#12

ჯგუფი: Staff

სიახლეები: 94

კომენტარები: 6628

რეგ.დრო: 23.12.2009

საღოლ ლაშ ! არაუშავს ყველაფერს ეშვლება და ვინც ფერგიუსონის წასვლაზე ლაპარაკობს პირველი ის გახდეს სხვა გუნდის ბალეშიკი









ავტორი: GersiiK   (8 დეკემბერი 2011 19:52)
#13

ჯგუფი: User

სიახლეები: 6

კომენტარები: 376

რეგ.დრო: 15.06.2011

წარსულზე ლაპრაკას რაღა აზრი აქ მაინც არაფერი ეშველება ჯობია მომავალ მატჩებზე ვიპიქროთ და იმას ნუ იტყვით რო ფერგი წასასვლელია გუნდიდან მაგაძე მაგარი მწვრთლენი ჯერ არცერთ გუნდ არ ყოლია









ავტორი: [G][B][7]   (8 დეკემბერი 2011 19:54)
#14

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 42

კომენტარები: 1203

რეგ.დრო: 18.06.2011

ფერგი უნდა წავდესო ეგ აგარ თქვათ მეორედ რა ზალიან გთხოვთ რა სისულელეა, მაგრამ ეს მანჩესტერს არ უნდა მოსდიოდეს იცით რატო მოხდა ეს????? იმიტომ რომ თავიდან სანამ უპრობლემოდ შეეძლოთ მოგება არ მოიგეს და ტოტალიზატორზე ითამაშეს და ეგონათ რო ბაზელი უბრძოლველად დანებდებოდა, მაგრამ მე ასეთი მანჩესტერი კაი ხანია არ მინახავს! რავი რა ფერგ ტუ გამოასწორებს მაინც ტორე სხვა გზა არ არის ხალხი გვჭირდებააააა გაიგე ფერგი ხალხი!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









ავტორი: BeEk:X   (8 დეკემბერი 2011 19:55)
#15

ჯგუფი: Staff

სიახლეები: 231

კომენტარები: 1456

რეგ.დრო: 19.06.2010

ხალხო ყველაფერს დადებითად შეხედეთ, გადავედით უეფას თასზე, სადაც უფრო მეტი შანსი გვაქ რომ თასი ავიღოთ. ნელ –ნელა მვლენ აზრზე სამუდამო არაფერი არაა უბრალოდ ცოტა არ იყოს ისე თამაშობენ რაღაც აკლიათო. წინა დამღლელი სეზონის შემდეგ ძალები მარტო 9 ტურზე ეყოთ.

მეორეც გამოკითხვაში რო ამბობთ ფეხურთელების ბრალიაო, ამოტენე ლამის თავზე დაა.ვეს და კარში ბურთი არ შევარდა რამდენი მოხვდა ძელს დაითვალეთ. არ უმართლებს უბრალოდ. იღბალიც დაბრუნდება და ტიტულებით









ავტორი: kakala   (8 დეკემბერი 2011 20:00)
#16

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 30

რეგ.დრო: 31.08.2010

რათქმაუნდა დიდი იმედგაცრუებაა ,მე მაგრად გამიტყდა რაც გუშინ მოხდა მაგრამ წელს ახალი გუნდი შენდება.თუ დაუკვირდებით ნანი როგორ გაიზარდა ,მომავალი რონალდუ დადგება ეგ მომავალ სეზონში. ახალგაზრდებიც შეთამაშდებიან ,ყველაფერი დალაგდება,თუნდაც წელს ვერაფერი მოვიგოთ ფერგი გუნდში უნდა დარჩეს კაი ხანი კიდევ.მომავალ წელს ყველა ვნახავათ თუ როგორი იუნაიტედი დაბრუნება.წელს ლიგაზე ასეთი თამაშით შანსი მაინც არ გვქონდა.წლევანდელი წელი ვაცალოთ მანჩესტერს და ვნახავთ რაც იქნება.ბარსელონა რო ბარსელონაა ერტხელ საერთოდ ვერ მოხვდა ლიგაზე ,ჯგუფურ ეტაპამდეც ვერ მიაღწია მაგრამ დგეს მაინც ბარსელონაა.მანჩესტერიც ასეა წელს.გული არ გაიტეხოთ მომავალ წელს ვნახავთ იმ მანჩესტერს რომელიც ყველას ძალიან გვიყვარს ფერგის მეთაურობით.









ავტორი: marleu   (8 დეკემბერი 2011 20:01)
#17

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 3

რეგ.დრო: 19.09.2011

გეთანხმები ცისკარა რაღაც უნდა შეცვალოს სირ ალექსმა, მაგრამ არვეთანხმები მის წასვლას გუნდიდან ესე მგონია, მთელი ცხოვრება შეალია კაცმა და მაგან უფრო იცის თავისი გუნდის, ვიდრე ახალი ვინმე რო მოვიდეს და სანამ ის შეეგუება ფეხბურთელეს და კიდევ ბევრ რამეს ამასობაში დროგადის. ვისაც გგონიათ ფერგი რომ უნდა წავიდეს ვის მიიჩნევთ შემცვლელად?









ავტორი: Einstein MU   (8 დეკემბერი 2011 20:03)
#18

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 156

რეგ.დრო: 23.09.2011

აქ ისეთი კომენტარებია თითქოს 2 წელია მანჩესტერს გულშემატკივრობდს ხალხი lol

რა იყოთ ჩავარდნა აქვს გიუნდს სერიოზული ასე იყი 2005 წელსაც რომ გავარდით მაგრამ მერე 2წელში ლიგა ავიღეთ და მაგის მერე კი გემახსოვრებათ ბლო ორი წელი lol

ამასაც გადავლახავთ ეხლა გასვლას და ასეთი გუნდით შერცხვენას ბარსასთან ან რეალთან მერჩივნა გამოვარდნილიყვნენ უეფა არ გვაქვს ავიღებთ წელს და გაისად სულ სხვა მანჩესტერი იქნება........









ავტორი: kingaa   (8 დეკემბერი 2011 20:04)
#19

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 53

რეგ.დრო: 11.05.2010

რუნიმ ცარიელ კარში გამაზა რაააა









ავტორი: imeda   (8 დეკემბერი 2011 20:11)
#20

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 16

რეგ.დრო: 8.12.2011

იანვარში თუ იყიდა ფეხბურთელები და გადააწყო გუნდი საჭირო დონეზე მაშინ უბრალოდ არ გაუმართლა ფერგის და ამ გუნდს ლიგაზე მაგას დავიჯერებ, მაგრამ თუ ისევ ესე გააგრძელა დავრჩები ჩემ აზრზე რო მეთოდები დაუძველდა ფერგის :(...მაგრამ უკმაყოფილო არასდროს ვიქნები ფერგით რაც ამ კაცმა მანჩესტერს გაუკეთა ეგეთი ისტორიაში არ ყოფილა არც არის და არც იქნება...

და ამ თეთრი ფორმებით კიდე ნუ თამაშობენ რა :( ყველა ლიგის წაგებულ ფინალში თეთრი ფორმა ეცვათ, გუშინაც თეთრი ეცვათ...საერთოდ ამოიღონ რა









ავტორი: Peter Schmeichel   (8 დეკემბერი 2011 20:13)
#21

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 183

კომენტარები: 1838

რეგ.დრო: 12.09.2010

W.rooney1,
და შენ შენ თავს მანჩესტერის ფანს უწოდებ? თუ ვარსკვლავები გინდა აგერაა სიტი




ავტორი: googaa7   (8 დეკემბერი 2011 20:17)
#22

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 1

რეგ.დრო: 8.12.2011

რუნი თავდასხმაში თამაშს გადაეჩვია,გუშინ ვერაფერი გააკეთა,ჯობია ერთ პოზიციაზე ათამაშოს ფერგიმ,ტეხავს რო პარკი ცელს ვეგარაა ფორმაში,ამაში პერგისაც მიუძგვნის ბრალი,არ ათამაშებს ხშირად









ავტორი: zauri7   (8 დეკემბერი 2011 20:26)
#23

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 48

კომენტარები: 1247

რეგ.დრო: 16.05.2010

საღოლ ავტორ!
აღარ ღირს არაფრის გახსენება, წინა მატჩები თუ არ დაივიწყეს პრემიერ ლიგაში უარესი დაემართებათ.

რაც შეეხება ფერგის გაშვებას, ასეთი რამე როგორ უნდა იფიქრო, ფერგის ყველაზე ნაკლები დანაშაული მიუძღვის, უმეტესწილად ფეხბურთელები არიან დამნაშავეები ამ ყველაფერში და მეტი არავინ, თუმცა მალე მოვლენ აზრზე.









ავტორი: RazMa.   (8 დეკემბერი 2011 20:29)
#24

ჯგუფი: Staff

სიახლეები: 112

კომენტარები: 1313

რეგ.დრო: 8.01.2011

კაი რო გავსულიყავით მერვედ-ფინალში და ან რეალი ან კიდე ბარსა ყოფილიყო მეტოქე მოვიგებდით? სამარცხვინოდ წავაგებდით... ამიტომ ევროპაზე თამაში ჯობს ასეთი ფორმით, თან იმდენი ტრავმირებულია რო რავიცი...









ავტორი: Manchester1596   (8 დეკემბერი 2011 20:31)
#25

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 43

რეგ.დრო: 25.05.2011

ეხლა მომისმინეთ ყველამ! საერთოდ რა უფლებით ადანაშაულებთ ფერგის ამ წარუმატებლობაში? თქვენ ვაბშე აზრზე ხართ რას ნიშნავს ფერგი მანჩესთვის? ფერგიმ შეგვიქმმა ისტორია, 25 წლის იუბილე ნახეთ მისი და ნახავთ რა მნიშვნელობა აქვს მას ჩვენთვის! ვინც იმას თვლის რო ბაბუს ბრალია ყველაფერი აქ მაგისი ადგილი არ არის გაიგეთ? 3 წუთში რო ლიგა მოვიგეთ ეგ რა იყო? ვინ ტყნავდა ყველას როცა მანჩე მანჩესტერობდა? ვისი დამსახურება იყო ეს? პიდარასტი რონალდოსი? ბაბუ მანჩეს სული და გულია, მანჩესტერი მისგარეშე სხვა გუნდია გაიგეთ? ეს კაცი არის ლეგენდა, ეს კაცი არის მსოფლიოში საუკეთესო მწვრთნელი, და ის ჩვენ გვყავს! ნუ წერთ სირობა რაგაცეებს, არავინ ფერგის აქ არ შეაგინოთ გასაგებია?! რა უფლება გაქვთ გუნდის ისტორიის შემქმნელს რო აყენებთ შეურაწყოფას? ნამდვილო გულშემატკივრებო გული არ გაიტეხოთ! მთავარი ახლა ერთია სიტი არ უნდა გავახაროთ წელს, არც თასზე, არც პრემიერლიგაში, არც ევროპის ლიგაზე, მაქსიმალურად უნდა ვეცადოთ ამას, ფერგი ამას შეძლებს, სანამ წავა ერთ TREBLE-ს კიდე გააკეთებს და ისე დაგვტოვებს და ჩვენც სათანადო პატივს მივაგებთ! იამაყეთ რო მანჩესტერ იუნაიტედის გულშემატკივრები ხართ! მე ვამაყობ ამით, მე მიყვარს მანჩესტერ იუნაიტედი, მე მიყვარს ფერგიუსონიიიიიიიი!









ავტორი: manchestersky   (8 დეკემბერი 2011 20:34)
#26

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 73

რეგ.დრო: 31.12.2010

საღოოლ... კაი იყოო.. გეთანხმები ვაფშე ყველაფერში..პროსტა 2-3 ფეხბურტელი რო დაიმატოს კაი იქნება მგონი...









ავტორი: Manchester1596   (8 დეკემბერი 2011 20:40)
#27

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 43

რეგ.დრო: 25.05.2011

კი ბრატ რაზეა ბაზარი,2-3 კი არა მეტიც ჩირდება ეხლა მანჩეს, რათქმაუნდა ფერგის მოსდის შეცდომები, ყველას მოსდის შეცდომები, შეუცდომელი არავინ არ არის, მაგრამ ფერგის შეურაწყოფის და მასზე ყველაფრის დაბრალების უფლება მანჩესტერის ნამდვილ გულშემატკივარს არ აქვს









ავტორი: [X]ashursky   (8 დეკემბერი 2011 20:42)
#28

ჯგუფი: Publlisher

სიახლეები: 103

კომენტარები: 6664

რეგ.დრო: 30.01.2010

ავტორ ჯიგარი ხარ ასეთ სტატიებს რო წერ !

ამის მიუხედავად არ უნდა ვიფიქროთ რომ ეს სეზონი ჩაგდებულია,

ევრა გვეკაიფება?









ავტორი: mandangus   (8 დეკემბერი 2011 20:44)
#29

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 387

რეგ.დრო: 14.12.2010

რავი აი სიამაყე დავკარგე რა რაც მანჩესტერ იუნაიტედის ფანს უნდა გქონდეს :) მე მაინც მგონია და მე კი არ მგონია ეგრეა რომ სატრანსფერო ბაზარზე უნდა ეაქტიურა იუნაიტედს :) ნაროდი კიდე ფერგისი მჯერა ფერგისი მჯერა.... კი გვჯერა ყველას მაგრამ ნელ-ნელა ეგ ნდობაც იკარგება რა:) ესე არ შეიძლება გუშინ 60 წუთიდან თავდასხმასა და დაცვას შორის იმხელა წყვეტა იყო რო რავი იყვნენ თუ არა საყრდენი ნახევარმცველები ვერ ვგებულობდი საერთოდ :) გამთამაშებელს და საყრდენს სანამ არ ვიპოვით ასეთ დღეში ვიქნებით :) რაც შეეხება პრემიერლიგას მე მეორე წრის იმედადღა ვარ რავიცი საერთოდ მეორე წრეზე უფრო კარგად თამაშობს იუნაიტედი თან ფეხბურთელებიც დაბრუნდებიან... ვიდიჩი კიდე უდიდესი დანაკლისია









ავტორი: MSUKO   (8 დეკემბერი 2011 20:45)
#30

ჯგუფი: User

სიახლეები: 0

კომენტარები: 213

რეგ.დრო: 23.09.2010

ROGOR WAVAGET TO 7





ინფორმაცია
ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.